Održavanje računara

Održavanje računara i opreme

Članovi tehničke podrške su prioritetno angažovani na poslovima održavanja i otklanjanja eventualnih softverskih i hardverskih problema na klijentskim računarima u fakultetskim službama:

  • Dekanat
  • Računovodstvo
  • Studentski odsek
  • Opšti odsek
  • Sekretarijat
  • Biblioteka
  • Fotokopirnica
  • Učionice: 55, 56, 57, 59, 62, 65, 310, 311, 312, 313, 314, 315, Lola1 i Lola2

Po potrebi, tehnička podrška, pruža navedene usluge i :

  • fakultetskim katedrama
  • Zavodu za fiziku
  • skriptarnici "Akademska misao"

U okviru Računskog centra, tehnička podrška je angažovana na :

  • održavanju računara zaposlenih
  • računara u studentskim učionicama
  • hardversko održavanje servera
  • izdavanje softvera iz MSDNAA programa
  • preporuka pri nabavci opreme
  • zameni neispravnog hardvera u garantnom roku (reklamacije)

Uputstvo za slanje prijave tehničkoj podršci

  1. Ulogujte se na Vaš nalog na portalu https://zaposleni.etf.rs
  2. Izaberete opciju Korisnik, pa Tehnička podrška
  3. Izaberete naslov prijave iz liste naslova
  4. Upišite opis problema
  5. Izaberite Vaše kontakte iz liste kontakata ili ih unesite, i izaberite željeno vreme odziva

Preuzmite detaljno uputstvo za slanje prijave sa slikama