Електронска пошта
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ: Имплементација Office365 cloud платформе
У наставку је опис старог маил система који је још увек доступан као архива маила.
Студенти Електротехничког факултета имају адресе за електронску пошту у облику:
username@student.etf.bg.ac.rs
Приступ пошти се обавља преко веба: http://mail.student.etf.bg.ac.rs/
Корисничко име и шифра за електронску пошту су исти као за пријављивање на студентске рачунаре и аутоматски се активирају када студент упише годину, а деактивирају се шест месеци након завршетка студија или исписа са факултета. Промена шифре за електронску пошту је за могућа са студентских рачунара у Рачунском центру, променом шифре за пријављивање на рачунаре.
Студенти имају квоту од 100MB за електронску пошту.
Подешавање преусмеравања студентске поште
Ако желите да се ваша званична студентска пошта преусмерава на неку адресу коју сте навикли да проверавате, то можете подесити помоћу филтера у вебмејлу на http://mail.student.etf.bg.ac.rs.
Након што се пријавите на вебмејл:
1 - отворите „подешавања“ у десном горњем углу,
2 - отворите картицу „Филтери“
3 - кликните на дугме „Додај филтер“ са леве стране
4 - унесите произвољно име филтера
5 - одаберите критеријум „све поруке“
6 - одаберите акцију „Преусмери поруку на...“ и унесите адресу на коју желите да се пошта преусмерава
7 - кликните на дугме „Сачувај“.
Сва ваша нова пошта биће преусмеравана на дату адресу и неће бити чувана на серверу. Ако ипак желите да задржите копију на серверу mail.student.etf.bg.ac.rs додајте и акцију „Помери поруку у...“ и одаберите директоријум у који желите да се чувају.
Не можете да примате пошту? Попунили сте квоту за сандуче?
Уколико вам се деси да не можете да примите пошту, највероватније сте попунили mailbox квоту (простор предвиђен за чување ваше поште).
Пре него што контактирате техничку подршку проверите да ли је вам је намештено подешавање приказано на слици. Уколико није, пратите следеће кораке како би укључили ову опцију, испразнили своје сандуче и омогућили да примате пошту у своје сандуче.
Након што се пријавите на вебмејл:
1 - отворите „подешавања“ у десном горњем углу,
2 - отворите картицу „подешавања“
3 - кликните на „Подешавање сервера“ са леве стране
4 - штиклирајте опцију „If moving messages to Trash fails, delete them“
5 - након активирања опције, обришите неке поруке да направите простора у вашем сандучету, препорука да се крене од канте (trash или deleted items)
Уколико и после ове интервенције и даље имате проблема са примањем поште у ваше сандуче, обратите се техничкој подршци.