Održavanje računara
Članovi tehničke podrške su prioritetno angažovani na poslovima održavanja i otklanjanja eventualnih softverskih i hardverskih problema na klijentskim računarima u fakultetskim službama:
- Dekanat
- Računovodstvo
- Studentski odsek
- Opšti odsek
- Sekretarijat
- Biblioteka
- Fotokopirnica
- Učionice: 55, 56, 57, 59, 62, 65, 310, 311, 312, 313, 314, 315, Lola1 i Lola2
Po potrebi, tehnička podrška, pruža navedene usluge i :
- fakultetskim katedrama
- Zavodu za fiziku
- skriptarnici "Akademska misao"
U okviru Računskog centra, tehnička podrška je angažovana na :
- održavanju računara zaposlenih
- računara u studentskim učionicama
- hardversko održavanje servera
- izdavanje softvera iz MSDNAA programa
- preporuka pri nabavci opreme
- zameni neispravnog hardvera u garantnom roku (reklamacije)
Uputstvo za slanje prijave tehničkoj podršci
- Ulogujte se na Vaš nalog na portalu https://zaposleni.etf.rs
- Izaberete opciju Korisnik, pa Tehnička podrška
- Izaberete naslov prijave iz liste naslova
- Upišite opis problema
- Izaberite Vaše kontakte iz liste kontakata ili ih unesite, i izaberite željeno vreme odziva